Αλλαγή γραμματοσειράς

www.gpeppas.gr

Δημιουργία νέου θέματοςΓράψτε το σχόλιο σας Σελίδα 2 από 6   [ 76 Δημοσιεύσεις ]
Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ο ΩΡΙΩΝ ένας λαμπερός κυνηγός
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 06, 2008 1:13 pm 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 30, 2007 7:36 pm
Δημοσιεύσεις: 60
Ο Ωρίων ήταν γιος της Γης, ξακουστός για την ομορφιά του και μεγάλος κυνηγός που γυρνούσε τα βουνά με το χάλκινο ρόπαλό του και σκότωνε αγρίμια.



ΕικόναΕικόνα


Μια φορά στα βουνά της Βοιωτίας είδε την Πλειόνη με τις 7 κόρες της που όλες ήταν τόσο όμορφες όσο και η μητέρα τους. Ο Ωρίων όμως ερωτεύτηκε παράφορα την Πλειόνη και θέλησε να την κάνει δικιά του με την βία.
Η Πλειόνη και οι κόρες της το έβαλαν στα πόδια και αυτός τις κυνηγούσε για 5 χρόνια. Οι Θεοί τις λυπήθηκαν και της έκαναν αστέρια. Τις γνωστές Πλειάδες ( Πούλια).

Όταν είχε πάει στην Κρήτη και αφού κυνηγούσε ότι έβρισκε, η Γη φοβήθηκε πως δεν θα αφήσει τίποτε ζωντανό, οπότε έστειλε ένα μεγάλο σκορπιό και τον σκότωσε. Ο Δίας τον λυπήθηκε και τον έκανε αστερισμό.

Έτσι ο Ωρίων είναι μαζί με τα δύο σκυλιά του στον ουρανό ( τον αστερισμό του μικρού και του μεγάλου Κυνός ) , δίπλα στις Πλειάδες που ποτέ δεν μπορεί να φτάσει και έτσι που όταν βγαίνει αυτός την νύχτα ο άλλος αστερισμός του Σκορπιού να δύει για να μην ανταμωθούν ποτέ ξανά.

Για τους Αρχαίους Αιγύπτιους ο αστερισμός του Ωρίωνα ήταν ο ίδιος ο Όσιρις που αφού πέθανε έγινε ο συγκεκριμένος αστερισμός. Πιστεύεται πως όλη η διάταξη των πυραμίδων στην Γκίζα είναι απλά μια απεικόνιση του μέρους του ουρανού που περιλαμβάνει τον αστερισμό του Ωρίωνα ( με τα 3 αστέρια στην ζώνη του Ωρίωνα να είναι οι 3 μεγάλες πυραμίδες της Γκίζας και ο Νείλος να είναι ο γαλαξίας μας).
Οι ψυχές των Φαραώ όταν πέθαιναν πήγαιναν στον Όσιρι , δηλαδή στον αστερισμό του Ωρίωνα.


Ο Ωρίωνας είναι ο πιο όμορφος αστερισμός από όλους και ο πλέον εύκολα αναγνωρίσιμος. Αυτή την εποχή βλέποντας ΝΑ θα τον δείτε αργά την νύχτα.
Τα τρία αστέρια της ζώνης του Ωρίωνα είναι εκείνα που σε κάνουν να τον βρεις πολύ εύκολα. Αυτά τα τρία αστέρια προς Νότο σε οδηγούν στον Σείριο (του μεγάλου Κυνός) και προς Βορά στον Αλδεβαράν ( του Ταύρου) .
Τα μεγάλα αστέρια του είναι ο Μπέτελγεξ και Ρίγκελ. Ο πρώτος είναι ένας υπερ-γίγας με διάμετρο που αν είχε την θέση του Ήλιου η διάμετρός του θα ξεπερνούσε την τροχιά της γης γύρω απ τον Ήλιο.

_________________
Τάσιος Β


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 23, 2008 9:45 pm 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Απρ 18, 2007 1:55 pm
Δημοσιεύσεις: 664
Τοποθεσία: Αθήνα
Παράθεση:
ΚΥΝΗΓΙ - ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΚΕΝΑ


1 Το κυνήγι είναι μια πανάρχαια συνήθεια του ανθρώπου (από τα παλαιά χρόνια) για επιβίωση που εξελίχθηκε σε σπορ. Αρχικά ήταν τρόπος ζωής, χρήση και διαχείριση της υπαίθρου.
Ανεξάρτητα από το ότι δεν κυνηγούσαν όλοι, το κυνήγι είχε ευρεία αποδοχή και κανένας δεν ήταν υποχρεωμένος να αποδείξει το παραμικρό.
Ο κυνηγός ήταν αποδεκτό, σεβαστό πρόσωπο άνθρωπος με εξαιρετικές ικανότητες που κατόρθωνε να δαμάζει τα στοιχεία της φύσης.
Οι κυνηγοί ήταν πρότυπα ανθρώπων και τρόπου ζωής μετάδοσης αγάπης για το κυνήγι, το ψάρεμα την περιπλάνηση και την ενεργό συμμετοχή στη φυσική ζωή.
Άνθρωποι που αγάπησαν το δάσος, το σέβονταν, που έπαιρναν από αυτό ότι μπορεί να δώσει χωρίς να το καταστρέφουν.

2 Σημερινοί κυνηγοί είναι οπλισμένοι επιστημονικά
Οι νέοι άνθρωποι που αποφασίζουν σήμερα να ασχοληθούν με το κυνήγι μπορεί να τους λείπουν τα παιδικά βιώματα, μπορεί η αγάπη τους για τη φύση να μη βασίζεται σε εμπειρίες, όμως έχουν πολλά πλεονεκτήματα. Η ενημέρωση είναι εύκολη υπόθεση γι’ αυτούς προϊόν σε αφθονία.
Η επιστήμη έχει πλέον εμβαθύνει. Έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν τι συμβαίνει στη φύση να κινούνται μέσα σ’ αυτή χωρίς κίνδυνο διατάραξης της ισορροπίας της.

Κατοχύρωσαν το δικαίωμα της συμμετοχής τους στη διαχείριση της άγριας ζωής με καταμετρήσεις – επιστημονικές έρευνες και βελτίωση της πανίδας και των βιότοπων. Τη θέση του συναισθήματος την παίρνει η γνώση για το κυνήγι η οποία αλλάζει μορφή.
Η ασυδοσία και η εμπορευματοποίηση του περιβάλλοντος είναι πλέον κεκτημένο.

3 Η ελληνική νομοθεσία περί θήρας εμπεριέχει πολλά επιμέρους άρθρα που καλύπτουν σε ικανοποιητικό βαθμό τις απαιτήσεις των καιρών μας για τη διεξαγωγή του κυνηγιού ορισμένων θηραμάτων.
Λαμβάνοντας υπόψη τη μορφολογία των βουνών μας τις συνήθειες των αγροτών και την προτίμησή τους στα σημεία διαφυγής ο νομοθέτης θέτει αφενός όριο κυνηγών τέτοιο ώστε να επαρκεί για την επιτυχή έκβαση του κυνηγιού και αφετέρου αποσκοπεί στη δυνατότητα διαφυγής κάποιων ζώων που στην περίπτωση που η ομάδα απαρτίζονταν από περισσότερα μέλη θα την ελαχιστοποιούσε κατά πολύ.
Αυτό συμβαδίζει με την ιδεολογία και τις αξίες του παραδοσιακού και του «ορθόδοξου» κυνηγιού του τόπου μας.

Το ζητούμενο για θετικά αποτελέσματα για το κυνήγι είναι η επιδίωξη της βελτίωσης και εξειδίκευσης των υπαρχόντων (ομάδων) και ιδίως η προσπάθεια για τον καλύτερο συντονισμό μεταξύ τους.

Η εφαρμογή του νόμου είναι ανέφικτη και οδηγούμαστε στην κυνηγετική συνείδηση του κάθε κυνηγού (πχ στο φαινόμενο να συγκεντρώνονται σε μεγάλες παρέες που ξεπερνούν τα όρια της νομιμότητας, καλύπτουν τεράστιες περιοχές παρεμποδίζοντας τη διεξαγωγή οποιουδήποτε άλλου κυνηγιού από συναδέλφους τους κυνηγούς. Ο καθένας τότε μπορεί να ισχυριστεί ότι κυνηγά μόνος ή ότι ανήκει σε άλλη παρέα).

Η κυνηγετική συνείδηση είναι όμως ικανή και σε ποιο βαθμό να αντιπαλέψει με το πρόσχημα της αδυναμίας του νόμου και εκουσίως να παραιτηθούμε από τη συμμετοχή σε τέτοια ομάδα.

Μια εξίσου σημαντική αδυναμία εφαρμογής του νόμου είναι και αυτή που αναφέρεται στο όριο για το θήραμα.
Ο νόμος καθορίζει το όριο που επιτρέπεται να θηρεύσει κάθε παρέα σε ημερήσια έξοδο, δεν είναι όμως καθόλου εύκολο να ελεγχθεί από τους φύλακες θήρας για να στηριχθεί κατηγορία υπερκάρπωσης γιατί τότε οι κυνηγοί επικαλούνται ως επιχείρημα την ύπαρξη διαφορετικών ομάδων στην ίδια περιοχή.

Το ευγενές να μην επιδιώκεται η θανάτωση περισσότερων ζώων τη στιγμή που γνωρίζουμε ότι έχει επιτευχθεί το όριο της θήρας είναι θέμα συνείδησης, παιδείας, αγάπης για το περιβάλλον.

Αδυνατώντας να εφαρμοστεί ο νόμος απομένει μέσω της κυνηγετικής συνείδησης του κάθε κυνηγού να επιδιωχθεί να τηρηθούν οι αρχές κυνηγετικής διαχείρισης για το κάθε είδος θήρας.

4 Είναι προφανής η ανάγκη να δημιουργηθεί μια κατάσταση που θα αναδεικνύει την υποχρέωση της διατήρησης (και βελτίωσης) του φυσικού περιβάλλοντος.

Σήμερα όλο και πιο αυξημένη διαφαίνεται η ανησυχία του κόσμου για περιβαλλοντικά θέματα, ένα μείγμα περιέργειας και θαυμασμού, χρειάζεται βεβαίως πολλή δουλειά περιβαντολογική, πολλά χρόνια στην εκπαίδευση νέων ώστε η συμπεριφορά προς το περιβάλλον να γίνεται πιο συνειδητή και το περιβάλλον να αποτελεί κύριο παράγοντα διαμόρφωσης της συμπεριφοράς μας.

Πολλά προβλήματα πρέπει να λυθούν που προκύπτουν από ασυνείδητους κυνηγούς.
Όταν πάψουν οι οικολογικές οργανώσεις να αντιμετωπίζουν με εχθρότητα τον κυνηγό και οι κυνηγοί πάψουν να λειτουργούν ως αμυνόμενοι τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα.
Θα δεχθούμε ότι ο κυνηγός κατ’αρχήν αγαπάει τη φύση, πως όμως εκδηλώνει αυτή του την αγάπη;

5 Οι κυνηγετικές οργανώσεις σαν κοινωνικές ομάδες έχουν ισχυρή ικανότητα άσκησης πιέσεων την οποία οφείλουν να ασκούν με σώφρονα τρόπο.
Το παράδειγμα της οργανωμένης θηροφυλακής που ενισχύει την ισχύ κρατική παρουσία είναι ένα σημαντικό στοιχείο στην προσφορά των κυνηγών για το περιβάλλον.
Ο ρόλος των οργανωμένων κοινωνικών ομάδων όπως οι κυνηγετικοί (αγροτικοί, κτηνοτροφικοί συνεταιρισμοί) σύλλογοι που είναι έργω διαχειριστές της υπαίθρου είναι ιδιαίτερα σημαντικός στη βελτίωση του φυσικού περιβάλλοντος και στην προστασία της άγριας ζωής.

Έχει καμία σημασία να ξεχωρίσει κανείς τους νομοταγείς κυνηγούς από τους παράνομους τους ευσυνείδητους και ασυνείδητους;
Πρακτικώς είναι αδύνατη η εφαρμογή του νόμου διότι είναι αδύνατον να υπάρξει έστω στοιχειώδης μηχανισμός ελέγχου, αποτροπής και τιμωρίας.

6 Το οικοσύστημα που δέχεται τα σκάγια των κυνηγών είναι η δική μας περιουσία. Η ζωή της φύσης είναι προϋπόθεση και της δικής μας ζωής. Το χόμπι των κυνηγών παραβιάζει κατάφωρα τα δικαιώματα των υπολοίπων πολιτών.

Κάθε κρίκος της αλυσίδας στη φύση που σπάει κοστίζει σε όλους μας.

α) Η διαχείριση του φυσικού περιβάλλοντος είναι κρατική υπόθεση που γίνεται με απαγορευτικές παρεμβάσεις θέτοντας όρια (ώστε καθορίζοντας το πλαίσιο διαχείρισης του φυσικού περιβάλλοντος να είναι γνωστά αυτά τα όρια στους πολίτες).

Για να λειτουργήσει το πλαίσιο που θέτει ο νομοθέτης βάσιμη μέριμνα μας είναι η δημιουργία περιβαλλοντικής συνείδησης. Κρίνεται προς αυτό απαραίτητη η διαρκής ενημέρωση και ευαισθητοποίηση κάθε πολίτη. Το πλαίσιο που ορίζεται για να διαφυλάξουμε το φυσικό περιβάλλον είναι ο χώρος που ζούμε, η ζωή μας η ίδια, εμείς οι ίδιοι με τις πράξεις μας καθορίζουμε την ποιότητα της όποιας ζωής μας.

Με δεδομένη την ευαισθησία και την αγάπη των κυνηγών για το φυσικό περιβάλλον είναι προφανές πως είναι συμφέρον για τον κυνηγό είναι να υπάρχει πλούσια πανίδα ώστε να μην υφίστανται υπερβολικές απαγορεύσεις λόγω κινδύνου εξαφάνισης ή μείωσης του πληθυσμού των ζώων και πουλιών κάτι που δε θα ήθελε κανένας συνειδητοποιημένος κυνηγός.

Οι κυνηγετικές οργανώσεις έχουν καταβάλλει πολλές προσπάθειες για την ενίσχυση της πανίδας της χώρας μας ενώ ιδιαίτερα σημαντικός είναι ο ρόλος τους στην προστασία των δασών που αποτελούν το φυσικό χώρο του κυνηγού καθώς και της ενίσχυσης των φυσικών καταφυγίων άγριων ζώων και πουλιών.

β) Η θηραματική αξία είναι αξία της πανίδας και του φυσικού περιβάλλοντος. Προσδιορίζεται από την άσκηση της θήρας και την παρουσία των θηραματικών ειδών. Είναι συνδεδεμένη με την άσκηση του κυνηγιού, την ικανοποίηση αναγκών των κυνηγών αλλά και την θετική επίδραση που προκαλεί η θήρα στους πληθυσμούς των θηραματικών ειδών.
Στην Ελλάδα αποτελεί συχνά πεδίο φραστικών αντιπαραθέσεων μεταξύ διαφορών ιδεολογικών ομάδων καθώς σε αρκετούς δε γίνεται αντιληπτός ο ρόλος που επιδιώκει το κυνήγι.

Σε τούτο συμβάλει η «υπερβολή» των ιδεών των κυνηγών, η υπερβολή στον τρόπο άσκησης του κυνηγιού, στην κάρπωση, στους κανόνες δεοντολογίας που παραβιάζονται από τους ίδιους ως ομάδες και από την προκλητική τους πολλές φορές συμπεριφορά.

Η θηρευτική αξία σχετίζεται αποκλειστικά και μόνο με τη θήρα και την κάρπωση αλλά αποτελεί μέρος της θηραματικής αξίας.

Η θηρευτική αξία διαμορφώνεται από την αξία των θηραματικών ειδών (θηρεύσιμα και μη) από την ικανοποίηση και άλλων αναγκών από την έρευνα, εκπαίδευση, τη συμβολή στη διατήρηση της βιοποικιλότητας. Είναι η αξία των θηραμάτων, η βελτιωτική δράση του κυνηγιού στο περιβάλλον, οι έμμεσες αξίες αλλά συνδέεται επίσης με τον τεράστιο κύκλο εργασιών που το κυνήγι δημιουργεί, ορίζει και συντηρεί. Συνδέεται με την οικονομία των απομονωμένων ελληνικών περιοχών με τις πολλές εκατοντάδες θέσεις εργασίας που δημιουργεί με την αξία της επιστημονικής έρευνας με βάση τα θηραματικά είδη.

Η θήρα ως δραστηριότητα είναι απόλυτα συμβατή με τη διαχείριση του φυσικού περιβάλλοντος.

Περιβαλλοντική αξία που σχετίζεται με την άγρια πανίδα είναι η «αξία αναψυχής όπου εδώ συνυπάρχει η φυσιολατρική αξία και η θηραματική.

γ) Το ζητούμενο ποιο είναι;
Η κατάκτηση της φύσης, η επίδειξη η αυτοεπιβεβαίωση. Ποιος κυνηγός από κείνους που σέβονται τον εαυτό τους είναι εκείνος που θα σηκώσει το τουφέκι να πυροβολήσει ένα θήραμα που δεν έχει άμυνα; Μόνον οι λαθροθήρες .

Γιατί όλοι να πληρώνουμε το χόμπι 300.000 ανθρώπων. Όταν αυτό θα υπερβαίνει τα όρια της νομιμότητας. Γιατί να ανεχθούμε την ικανοποίηση μιας ομάδας ατόμων με κάθε τίμημα και αδιαφορία για το φυσικό περιβάλλον που αποτελεί ιδιοκτησία όλων.

δ) Το κυνήγι είναι ίσως ο κατεξοχήν χώρος όπου κυριαρχούν οι άγραφοι νόμοι.
Ο νόμος δεν καθορίζει την συμπεριφορά των κυνηγών στον κυνηγότοπο.
Γιαυτό οι σύγχρονοι διαχειριστές της πανίδας οφείλουν να κατανοούν την ευθύνη τους απέναντι στην πανίδα.

Να προσπαθούν να επιτύχουν την πλήρη σύνθεση των διαφόρων απόψεων όλων των ενδιαφερομένων ομάδων, συμπεριλαμβάνοντας αυτούς που ωφελούνται άμεσα και αυτούς που όχι αλλά και ως ομάδες θα επηρεάσουν την πολιτική για την έκφραση ηθικών – αντιαθρωπιστικών τάσεων

Να έχουν αντιληφθεί την συνολική αξία του φυσικού τους πόρου και πως αυτός ο πόρος και τα διαχειριστικά μέτρα ταιριάζουν με το σύνολο πρόγραμμα διαχείρισης.

Οι ίδιοι οι κυνηγοί να φροντίζουν ώστε όλες οι αξίες να χρησιμοποιούνται με τρόπο συνετό.

http://petroulianatasa.wordpress.com/



Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 23, 2008 9:48 pm 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Απρ 18, 2007 1:55 pm
Δημοσιεύσεις: 664
Τοποθεσία: Αθήνα
Παράθεση:
Το κυνήγι άλλοτε και σήμερα

ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΡΥΩΝΗΣ

Το κυνήγι είναι μια σύγχρονη δραστηριότητα που εξασκείται μέσα στα πλαίσια της σύγχρονης επιστήμης, όσον αφορά στη διαχείριση και την προστασία των θηραμάτων και παράλληλα δεν παύει να παραμένει μια αρχέγονη παράδοση.

Η ιστορική εξέλιξη των ανθρώπων μέσα στους αιώνες είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το κυνήγι. Ήταν γι' αυτόν, άλλοτε απλά μια πράξη εξασφάλισης τροφής, άλλοτε μέσο παίδευσης των νέων ή άλλοτε, απλά μια πράξη απόλυτα συνυφασμένη με την ίδια του την ύπαρξη.

Μια σχέση η οποία αρχικά απεικονίζεται στα υγρά τοιχώματα των σπηλαίων, αργότερα σε έξοχες τοιχογραφίες και σε σπάνια έργα τέχνης.

Το κυνήγι αποτελούσε, και αποτελεί, μια θεμελιώδη ανθρώπινη εκδήλωση, και μια σύντομη διαχρονική ματιά, είναι αρκετή για να ανακαλύψει κάποιος, ότι η εκδήλωση αυτή περιέχει ίσως τις σημαντικότερες πληροφορίες για τον ίδιο τον άνθρωπο και τον πολιτισμό του.

Το κυνήγι διεξάγεται μέσα σε αυστηρά μέτρα και περιορισμούς που απορρέουν είτε από άγραφους ηθικούς κανόνες, είτε από την επιστημονική γνώση, επιβάλλονται από ένα υπερπλήρες νομικό πλαίσιο και εξασφαλίζουν την αειφορική, δηλαδή τη συνεχή εκμετάλλευση του θηραματικού πόρου.

Το κυνήγι μειώνει την πυκνότητα των πληθυσμών των διαφόρων ειδών, καθώς και την μείωση της επιλεκτικότητας τους σε ασθένειες και αρπαγή.

Οι υπερβολικοί περιορισμοί χρόνου θήρας, αριθμού θηρευομένων ειδών κτλ. εξασφαλίζουν το μεγαλύτερο στην Ευρώπη βαθμό ασφαλείας, όσον αφορά στις διατάξεις προστασίας των θηρεύσιμων ειδών, ενώ παράλληλα η εθνική μας νομοθεσία περιέχει διατάξεις σαφώς αυστηρότερες από τις διατάξεις των διεθνών συμβάσεων και των Κοινοτικών Οδηγιών.
Το κυνήγι, διαδραματίζει έναν πρωταρχικό οικολογικό ρόλο και προτρέπει τους κυνηγούς να προστατέψουν και να διαχειριστούν το φυσικό περιβάλλον προς όφελος της άγριας πανίδας είτε αυτή αποτελεί αντικείμενο κυνηγιού είτε όχι. Οι Κυνηγετικές Οργανώσεις παρεμβαίνουν για να σταματήσει η μόλυνση των ποταμών, η αλόγιστη χρήση των φυτοφαρμάκων, η ανεξέλεγκτη οικοπεδοποίηση και το μπάζωμα των υγρότοπων. Οι κυνηγοί παράγουν έργο και συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος που ζούμε, στην ποιότητα των τοπίων που μας περιβάλλουν και της πανίδας που κατοικεί μέσα σε αυτά.

http://www.01messinia.gr/gr/athlitika/t ... imera.html



Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 26, 2008 12:20 pm 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Νοέμ 26, 2008 11:40 am
Δημοσιεύσεις: 18
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
Καλημέρα κ Πέππα μία παράκληση γιατί δεν ανοίγετε μία θεματολογία στο forum για το κυνήγι στον Ελλαδικό χώρο στην αρχαιότητα , θα βοηθήσω και εγώ όσο μπορώ .
Νομίζω ότι θα ήταν πολύ χρήσιμο να υπήρχε και σίγουρα θα βοηθούσε και το κυνήγι σήμερα , ευχαριστώ .

_________________
Είμαι ο μεγάλος κυνηγός του πράσινου δάσους.
Ο δυνατός και πανίσχυρος Κύριος των Άγριων περιοχών.
Γυρνάω τη γη με τραγοπόδαρα όπως το ελάφι,
και με τη βοήθεια της Παρθένας,
που στο κάλεσμα της όλα πρέπει να απαντούν,
αναπαράγω το είδος μου.

ΕΙΜΑΙ Ο ΠΑΝΑΣ,


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 30, 2009 11:22 am 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Ιαν 29, 2009 12:45 pm
Δημοσιεύσεις: 18
Αφιέρωμα στο κυνήγι σε pdf από τον ΚΣ ΖΑΚΥΝθΟΥ :!:

http://www.stigmes-inzante.com/pdf/016.pdf


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 01, 2009 10:22 am 
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Μαρ 31, 2007 2:39 pm
Δημοσιεύσεις: 5536
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Παράθεση:
“Το κυνήγι στα χρόνια του νόνου μου”



Νηπιαγωγείο Κερίου



Εικόνα Εικόνα

Μια και το χωριό μας είναι κυνηγότοπος και όλα τα παιδιά κάθε χρονιάς είναι επηρεασμένα από το κυνήγι ήταν μια πρόκληση το πρόγραμμα αυτό το οποίο στη συνέχεια εντάχθηκε και στα περιβαλλοντικά αλλά και στα πολιτιστικά προγράμματα.
Έτσι ο κύριος στόχος ήταν διπλός: η ευαισθητοποίηση για τη προστασία του δάσους αλλά διαμέσου της γνωριμίας του παλιού τρόπου κυνηγιού.
Ενω επιμέρους στόχοι ήταν το:

* Να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο των μεγαλυτέρων
* Να γνωρίσουν το παλιό κυνήγι σαν τρόπο επιβίωσης, και την προστασία της φύσης.
* Να κάνουν συγκρίσεις με το σύγχρονο κυνήγι.
* Να ευαισθητοποιηθούν για τη προσφορά τους δάσους.
* Να ψυχαγωγηθούν αλλά και να δημιουργήσουν
* Να καλλιεργήσουν δεξιότητες
* Να εκφραστούν
* Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο τους.


Ετσι προχωρήσαμε στην υλοποίηση του προγράμματος ως εξής:

Α! φάση, σχεδιασμός:

Στο σχολείο μας τα παιδιά συνέχεια μιλάνε για το κυνήγι και τις καραμπίνες, έτσι πάντα είχα αυτήν την ευκαιρία!! Όταν λοιπόν αποφασίσαμε να πάμε όλοι για κυνήγι, ενθουσιάστηκαν!!
Πρώτα συγκεντρώσαμε όλα αυτά που θα θέλαμε να μάθουμε για το κυνήγι όπως:

* Γιατί πολύ παλιά δεν υπήρχαν πυρκαγιές;
* Πως προστατεύανε τα δάση
* Πως κυνηγάγανε παλιά;
* Είχαν καραμπίνες;
* Τι κυνηγάγανε και πως ;
* Τι ρούχα φόραγαν;
* Είχανε σκυλιά;
* Που βάζανε τα πουλιά;
* Πως τα μαγειρεύανε;
* Να χορέψουμε τον “κυνηγό”
* Να πάμε εκδρομή στον λόγγο

Πως θα παίρναμε όμως απαντήσεις σε όλα αυτά; στην αρχή είπαμε να ρωτήσουμε τους μεγαλύτερους και να μας στείλουν γραπτώς τις πληροφορίες μέχρι τέλη Φεβρουαρίου (είχε προηγηθεί ενημέρωση των γονιών). Αλλά αυτό δεν έφερε αποτελέσματα μια και μία μόνο γιαγιά μας έστειλε τις πληροφορίες που ζητάγαμε. Στη συνέχεια είπαμε να τους καλέσουμε στο Νηπιαγωγείο αλλά και να επισκεφτούμε και εμείς οι ίδιοι έναν λόγγο την άνοιξη.

Β! φάση: Στη ΓΛΩΣΣΑ

(αφήγηση-πληροφορίες):

Τη Παρασκευή 28 Μάρτη 2008 καλέσαμε στο σχολείο τους παππούδες αλλά και τις γιαγιάδες γιατί και αυτές βοηθούσαν. Μας απάντησαν σε όλες τις ερωτήσεις μας αλλά μας έδωσαν και πολλές αξιόλογες πληροφορίες όπως:
μάθαμε ότι παλιά ο καθ’ ένας φρόντιζε και καθάριζε το λόγγο του γι’ αυτό και δεν υπήρχαν πυρκαγιές.
Στα παλιά τα χρόνια εκμεταλλευόντουσαν το γεγονός ότι το χωριό μας είναι φυσικό πέρασμα για να ζήσουν. Όλοι βοηθούσαν σ’ αυτό γυναίκες και παιδιά.
Ακούσαμε για τη συντροφικότητα; στο κυνήγι αλλά και στους λόγγους οι οποίοι είναι όλοι ιδιόκτητοι.
Μάθαμε για τα είδη πουλιών, για το κυνήγι του λαγού και για τη φροντίδα των σκυλιών, επίσης για τις προκαταλήψεις των κυνηγών.
Οι γιαγιάδες μας έδωσαν ωραίες συνταγές.

(εμπλουτισμός λεξιλογίου)

1. Για μια ακόμα φορά μέσα από τα στιχάκια της γιαγιάς Τασίας (που έγραψε για μας για τη δραματοποίηση) μάθαμε καινούργιες –παλιές λέξεις όπως :φυσατό, βοσκάρες, μπαράκα, λαμνιά.
2. Μάθαμε από τον παππού Διονύση τη παροιμία «ο λαγός θέλει λαό και στο πιάτο μοναχό».


(γραφή):

1. Γράψαμε αλλά και ζωγραφίσαμε τη λέξη ΒΡΟΧΙ αλλά βρήκαμε και άλλες λέξεις που αρχίζουν από Β.
2. Παίξαμε με τις σύνθετες λέξεις ΤΡΥΓΟΝΟ-ΒΡΟΧΑ , ΤΣΙΡΟ-ΠΟΥΛΟ-ΒΡΟΧΑ, ΛΑΓΟ-ΣΚΥΛΟ
3. Από τον πίνακα αναφοράς γράψαμε και άλλα ονόματα πουλιών εκτός από τα τρυγόνια.


Στα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

1. Μιλήσαμε για τα προστατευόμενα είδη (και σε συνεργασία με το Ε.Θ.Π.Ζ) και τα ταξινομήσαμε.
2. Παίξαμε παιχνίδια στην αυλή «τα πουλιά και οι φωλιές» εμπλέκοντας τις έννοιες των ποσοτήτων (τόσα-όσα, πολλά-λίγα).
3. Κάναμε πρόσθεση και αφαίρεση με τους καρπούς και τα λουλούδια που μαζέψαμε από την επίσκεψη στον λόγγο


Στο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ:

1. Τέλη Μάρτη επισκεφτήκαμε το Μουσείο Φυσικής ιστορίας του Χέλμη και είδαμε από κοντά πολλά είδη πουλιών. Αρκετά από αυτά τα αναγνωρίσαμε και για άλλα μάθαμε τις δικές τους ιστορίες.
2. Στις 9 Απρίλη επισκεφτήκαμε τον Λόγγο του Χανδρή όπου ο Κος Τιμόθεος Καλαμβρέζας μας εξήγησε πως η ανάγκη για το φαγητό έκανε τους προπάππους μας να φτιάξουν το βρόχι και να πιάνουν πουλιά, πως τα αντάλλαζαν με άλλα προϊόντα στη Χώρα, μας έδειξε την καλυβούρα (πέτρινο σπιτάκι στο λόγγο για την προσωρινή αποθήκευση των τρυγονιών), τον Σγόμπο (όνομα πεύκου). Μαζέψαμε λουλούδια και τα αποξηράναμε για να διακοσμήσουμε τις καρδούλες για τη γιορτή της μητέρας.


Στη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ-ΕΚΦΡΑΣΗ:

1. Χορέψαμε και αναλύσαμε το Κεριώτικο τραγούδι «ο κυνηγός».
2. Με την ευκαιρία της άνοιξης ζωγραφίσαμε πολιά με το αποτύπωμα του χεριού μας αλλά και πεταλούδες και δένδρα.
3. Στη γιορτή της μητέρας διακοσμήσαμε τις καρδούλες με τα λουλούδια από τον λόγγο του Χανδρή.
4. Τέλος εικονογραφήσαμε το παραμύθι με τίτλο «το κυνήγι στα χρόνια του νόνου μου» όπου μαζί με τις σχετικές πληροφορίες το πήραμε σαν αναμνηστικό της σχολικής χρονιάς 2007-08
5. Αναπαραστήσαμε τη πολλαπλή σημασία που είχε το κυνήγι στα παλιά τα χρόνια
6. Με την βοήθεια του θεατρικού παιχνιδιού φτιάξαμε το δικό μας παραμύθι για την προστασία του δάσους και το παρουσιάσαμε στη καλοκαιρινή μας γιορτή.


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:

Ο διπλός συνδυασμός της προστασίας του δάσους αλλά και των κατοίκων του πέρασε με τρόπο παιχνιώδη στα παιδιά τα οποία το χάρηκαν ιδιαίτερα, ενθουσιάστηκαν και ανταποκρίθηκαν επειδή είχαν ν’ ασχοληθούν κάθε μέρα με διαφορετικά πράγματα, έτσι δεν κουράστηκαν.
Ευαισθητοποιήθηκαν και με τη σειρά τους πέρασαν και στους μεγάλους κάποια μηνύματα...

«..σαν βοσκάρες κάθονταν
να πιούνε και να φάνε
έλεγε ο γέρος στο παιδί
μην τα βαράς διψάνε»



Το περιβαλλοντικό-πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο “Το κυνήγι στα χρόνια του νόνου μου” πραγματοποιήθηκε από το Νηπιαγωγείο Κερίου τη σχολική χρονιά 2007-08. Σ’ αυτή τη δύσκολη για εμάς προσέγγιση βοήθησαν οι:

ΤΑΣΙΑ ΚΟΚΟΡΗ ΜΠΡΑΤΗ
ΤΙΜΟΘΕΟΣ ΚΑΛΑΜΒΡΕΖΑΣ Ή ΜΠΟΥΦΟΥΝΟΣ
ΜΑΡΙΑ ΓΟΥΛΟΥ
ΝΙΚΟΣ ΓΟΥΛΟΣ
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΑΛΑΜΒΡΕΖΑΣ
ΑΝΤΖΟΥΛΑ ΚΙΟΥΡΚΑ
Και τους ευχαριστούμε πολύ!!

Συμμετείχαν τα:

ΝΗΠΙΑ
ΒΙΒΗ ΠΑΡΑΣΧΗ
ΜΑΡΙΑ ΓΟΥΛΟΥ
ΑΝΤΡΕΑΣ ΧΑΡΑΜΗΣ
ΝΤΕΝΙΑ ΧΑΡΑΜΗ
ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΜΠΟΥΤΒΑ
ΣΤΑΥΡΟΣ ΒΙΣΒΑΡΔΗΣ ΜΠΡΑΤΗΣ
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΑΛΑΜΒΡΕΖΑΣ
ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΜΑΝΩΛΗ
ΣΟΦΙΑ ΒΑΤΟΥ
ΝΕΦΕΛΗ ΚΙΟΥΡΚΑ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΒΥΘΟΥΛΚΑ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΤΑΝΙΛΑ
ΛΟΥΪΖΑ ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΜΙΡΗ

Από τη Α! ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ οι:

4.ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΛΑΜΒΡΕΖΑΣ
5.ΣΟΦΙΑ ΠΑΡΑΣΧΗ
6.ΑΝΝΑ ΚΑΤΣΑΡΟΥ
7.ΒΙΒΕΤΑ ΒΙΣΒΑΡΔΗ ΜΠΡΑΤΗ
Και
ΝΙΚΟΣ ΓΟΥΛΟΣ (Δ! ΤΑΞΗ)

Τα κείμενα και τα στιχάκια έγραψε η νόνα Τασία Κόκορη Μπράτη με πολλή αγάπη για τα παιδιά προκειμένου να γνωρίσουν και να μην ξεχάσουν τη ζωή των νόνων τους.

Η νηπιαγωγός
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΤΣΑΪΤΟΥ

Ημέρα τση Ζάκυθος – Καθημερινή Εφημερίδα της Ζακύνθου

www.imerazante.gr





To ανακάλυψε ο Δημήτρης , Διαβάστε το


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:16 am 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 03, 2008 9:08 pm
Δημοσιεύσεις: 53
Πολύ καλό , μπράβο στους παιδαγωγούς για αυτή την πολύ όμορφη εργασία των νηπίων , ιδιαίτερα μου άρεσε ο τίτλος , τέλειος :lol: :lol:

_________________
Giannis P


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 02, 2009 10:24 am 

Εγγραφή: Παρ Αύγ 10, 2007 5:48 pm
Δημοσιεύσεις: 170
Τοποθεσία: Αθήνα
"Θήρευσέ το , Μαγείρεψέ το , Φάτο"


Εικόνα
Sporting Shooter


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 02, 2009 6:44 pm 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 30, 2007 7:55 pm
Δημοσιεύσεις: 531
Τοποθεσία: Σέρρες
Να ένα μήνυμα που μου ήρθε από τη Remington και αφορά το πατριωτάκι μας. Αν κάποιος είναι μέλος στην NRA εννοείται ότι πρέπει να τον στηρίξει.

"If you are a member of the National Rifle Association (NRA) and eligible* to vote in the current election of the 76th NRA Board member, the Remington Arms Company is asking you to vote for George K. Kollitides. Mr. Kollitides is on our Board of Directors and has been involved in the shooting sports industry for over 30 years. As a passionate sportsman and experienced business leader, Mr. Kollitides will fight to protect gun owners' rights and our hunting and shooting heritage.

At no time in recent history are this election and your vote more important, please help us elect George K. Kollitides to the NRA Board of Directors. The ballot can be found inside your NRA magazine, that should be arriving anyday."


Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 04, 2009 12:37 pm 
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Μαρ 31, 2007 2:39 pm
Δημοσιεύσεις: 5536
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
TO ΚΥΝΗΓΙ

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SBWlj_yxjxI[/youtube] :wink:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 12, 2009 8:28 am 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Μάιος 26, 2007 12:55 pm
Δημοσιεύσεις: 29
Τοποθεσία: Athens
Και ένα Ιταλικό για το κυνήγι.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Y_LBSGVfwGk[/youtube]


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 18, 2009 1:13 pm 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μαρ 18, 2009 12:54 pm
Δημοσιεύσεις: 6
Ο Τελευταίος Κυνηγός

Πριν 2-3 χρόνια είχα δει μια ταινία που είχε τίτλο Ο Τελευταίος Κυνηγός. Έδειχνε έναν 60χρονο που ζούσε μόνος του στα βουνά του Καναδά μαζί με έναν λύκο και την γυναίκα του, μια ινδιάνα. Ένα ξύλινο σπίτι φτιαγμένο από τα χέρια του. Κυνηγός και ψαράς. Σκότωνε μόνο όσο του επέτρεπε η ανάγκη της επιβίωσης. Είναι χαρακτηριστική η σκηνή που δείχνει να σκοτώνει ένα ελάφι και να πηγαίνει από πάνω του και να του εξηγεί γιατί το σκότωσε. Να του εξηγεί για την αλυσίδα της φύσης και την ανάγκη. Έδειχνε σεβασμό απέναντι του. Ένιωθε την ανάγκη να απολογηθεί.

Όταν ο πολιτισμός της βιομηχανίας τον πλησίαζε, άλλαζε τοποθεσία. Έφτιαχνε από την αρχή το σπίτι του μαζί με την γυναίκα του. Συνέχισε όπως εκείνος ήθελε.

Δεν γεννήθηκε στα βουνά. Σε πόλη ζούσε, ώσπου πήρε την απόφαση να φύγει για τα βουνά. Εκεί γνώρισε την γυναίκα του. Και ζούσε μακριά από κάθε είδους εξέλιξης πολιτισμικής.


Και έρχομαι να προσθέσω τον θαυμασμό μου. Το όνειρο μου να πλησιάσω αυτή τη ζωή. Μακριά από όλα εκείνα που οι πόλεις-κλουβιά προσφέρουν στους ανθρώπους που τις κατοικούν. Μακριά από ανθρώπους που μιλάνε από προσωπική φιλοδοξία και απαιτούν κάτι που δεν μπορούν οι υπόλοιποι να τους δώσουν. Που υπόσχοντε πράγματα που δεν μπορούν να δώσουν. Μακριά από την σημερινή παράνοια των ανθρώπων γενικώς που δεν τους φτάνουν τα λίγα της ουσίας αλλά ζητούν τα πολλά χωρίς ουσία.

Προτιμώ να μην ξαναμιλήσω στην ζωή μου και να μάθω την γλώσσα των ζώων και του αέρα ή των νερών παρά να μιλάω με λόγια κενά απέναντι σε κενούς λόγους.



Δεν θα πώ άλλα... Ήδη φούντωσα... Και οι επιθυμίες μου με πνίγουν περισσότερο τώρα.

Έχω μάθει να παλεύω, αλλά δεν έχω μάθει να πνίγω τις επιθυμίες και τα όνειρα μου. Αυτά θα πνίξουν εμένα. Όχι εγώ αυτά.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 18, 2009 7:44 pm 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 01, 2008 9:18 pm
Δημοσιεύσεις: 149
ΝΙΚΟΛΑ ΒΑΝΙΕ Ο τελευταίος κυνηγός
Παίζουν: Νόρμαν Γουίντερ, Νεμπράσκα (οι πραγματικοί ήρωες).

«Ο τελευταίος κυνηγός» είναι ένα δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ. Ο πρωταγωνιστής του είναι και ο πραγματικός ήρωας της ταινίας. Πρόκειται για τον τελευταίο παγιδευτή θηραμάτων στον κόσμο, τον κ. Νόρμαν Γουίντερ.
Για περισσότερο από είκοσι χρόνια ο κινηματογραφιστής Νικολά Βανιέρ ταξίδεψε στα πιο κρύα και απαιτητικά κλίματα του Βορρά. Πρόσφατα κάλυψε 8.600 χιλιόμετρα από την Αλάσκα μέχρι το Κεμπέκ του Καναδά με τη βοήθεια εκπαιδευμένων σκύλων. Κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού συνάντησε τον πρωταγωνιστή του ντοκιμαντέρ του, Νόρμαν Γουίντερ, έναν πενηντάχρονο άνδρα και τον τελευταίο παγιδευτή θηραμάτων του κόσμου.

Ο γενναίος αυτός άνδρας απαρνήθηκε τον πολιτισμό ζώντας αποκλειστικά από το κυνήγι και το ψάρεμα και αντλώντας ενέργεια από την μοναδική του επαφή με την φύση. Αποκαλύπτοντας τα μυστικά της επιβίωσης αυτού του γενναίου άντρα από τη χειμωνιάτικη περιήγηση με το έλκηθρο και την ανοιξιάτικη βόλτα με το κανό στο ποτάμι μέχρι την απειλητική επίθεση λύκων, το πανέμορφο αυτό ντοκιμαντέρ θα μαγέψει τους λάτρεις της φύσης και όχι μόνο.

Μια συγκλονιστική περιπέτεια επιβίωσης που περιγράφει με πρωτόγνωρο τρόπο την άμεση, δύσκολη και πέρα ως πέρα αυθεντική σχέση που έχει ο Άνθρωπος με τη Φύση.
Ο παγιδευτής, λοιπόν, είναι πενήντα χρόνων και ζει με τη γυναίκα του, μια Ινδιάνα της φυλής Νεχάκι, ονόματι Νεμπράσκα, σε μια κατάλευκη (από το χιόνι) απομονωμένη περιοχή, στα πολύ βόρεια της Αμερικής. Το ζευγάρι επιβιώνει, όπως τα ζώα, τα οποία παγιδεύει και στη συνέχεια πουλάει τα δέρματά τους στις διάφορες αγορές! Το ζευγάρι ζει μόνο του μακριά από τον πολιτισμό και τις ανέσεις. Μόνο του χτίζει (από ξύλα) το σπίτι του, μόνο του εξασφαλίζει (με τις παγίδες) όλες τις τροφές που καταναλώνει, μόνο του γιατρεύεται (με ό,τι του προσφέρει η φύση), αν αρρωστήσει. Ο κοντινότερος άνθρωπος είναι μέρες (με το έλκηθρο, που σέρνουν σκυλιά) μακριά!
Ο «πολιτισμένος» θεατής, βλέποντας την ταινία, θα χαμογελάσει πονηρά και θα πει: Εντάξει παιδιά, πού έχετε κρυμμένο το «κινητό», τώρα! Την «αντλία» για το ηλεκτρικό, τα τηλέφωνα για τις πρώτες βοήθειες (ελικόπτερα, συνεργεία διάσωσης κλπ)... Και μπορεί, έτσι να έχουν τα πράγματα σήμερα. Ωστόσο κανένας δεν εμποδίζει τη φαντασία μας να φτάσει στις συνθήκες που ζούσαν οι «παρόμοιοι» κυνηγοί στο πρόσφατο, στο πολύ πρόσφατο παρελθόν. Και ήταν πράγματι συνθήκες για δυνατούς, για πολύ δυνατούς ανθρώπους. Το κρύο, η απομόνωση, τα άγρια ζώα, το απρόβλεπτο, ήταν δίπλα τους κάθε στιγμή. Ο τρόπος ζωής τους απαιτούσε ατσάλινα νεύρα.

Το δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ του Νικολά Βανιέ, με αρκετά ικανοποιητικό τρόπο, είναι αλήθεια, κατορθώνει να μας «μεταφέρει» στην καρδιά του προβλήματος. Δεν είναι λίγες οι φορές που νομίζεις πως αυτό που βλέπεις (σπάσιμο των πάγων στη λίμνη, πτώση από πλαγιές του έλκηθρου μαζί με τα σκυλιά και τον ήρωα κλπ), είναι πραγματικές εικόνες, που συμβαίνουν εκείνη τη στιγμή, και όχι «δραματοποιημένες» (δηλαδή, αναπαράσταση).
Εν ολίγοις, στον Τελευταίο Κυνηγό θα έχετε την ευκαιρία να δείτε πώς ένας κάστορας φτιάχνει το φράγμα του, πώς μία και μόνη αλοιφή μπορεί να θεραπεύσει από πυρετό και διάρροια μέχρι πονοκέφαλο και μολύνσεις του αυτιού, και πώς ένας άντρας φτιάχνει από το μηδέν, χρησιμοποιώντας μόνο κορμούς δέντρων, αυτά τα υπέροχα καταφύγια που έχετε δει στα εφηβικά θρίλερ.
Το φιλμ παρακολουθείται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Για τα δυο πρόσωπα που παίζουν, για τα τοπία, για τη φύση. Για την ηρεμία που σου προσφέρει στα μάτια και στα αυτιά. Σε καμία περίπτωση, βεβαίως, δεν παίρνεις στα σοβαρά κάποιες περιβαλλοντολογικές «ανησυχίες» που ακούγονται. Την ισορροπία του οικοσυστήματος βλάπτουν το ίδιο με τους «ελεύθερους» ξυλοκόπους και οι «ελεύθεροι» κυνηγοί.

ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα


Καλώς ήρθες KRANASA στην παρέα μας!

_________________
Aquila non capit muscas


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 18, 2009 8:03 pm 
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Μαρ 31, 2007 2:39 pm
Δημοσιεύσεις: 5536
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Καλώς ήρθες φίλε , το πόστ σου είναι στην πρώτη σελίδα με ένα βιντεάκι που ταιριάζει πιστεύω ! 8)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kBSjK3Ik_Jk[/youtube]

Ιππολύτη είσαι και η πρώτη , πολύ καλή περιγραφή , φωτογραφίες, σ ευχαριστούμαι !
:lol:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 16, 2009 2:47 pm 
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Μαρ 31, 2007 2:39 pm
Δημοσιεύσεις: 5536
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0CLU9eq8QPY[/youtube] :D :D :D

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QxIdq7bFvdg[/youtube] :D :D :D


Κορυφή
 Προφίλ  
 


Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματοςΓράψτε το σχόλιο σας Σελίδα 2 από 6   [ 76 Δημοσιεύσεις ]
Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Mods Βάση δεδομένων
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com
phpBB SEO
Portal XL 5.0 ~ Plain 0.2
Create a Forum | Terms of Service | Privacy Policy | Report the forum