ALECTORIS GRAECA
http://alectorisgraeca.getforum.org/

Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)
http://alectorisgraeca.getforum.org/topic-t1722-45.html
Σελίδα 4 από 4

Συγγραφέας:  theodoros1908 [ Παρ Οκτ 05, 2012 7:52 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

Να εισαι καλα φιλε .

Συγγραφέας:  Ιασων [ Παρ Οκτ 05, 2012 8:15 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

Παιδιά μου βγήκε μια καλή ευκαιρία να αγοράσω ένα Honda CR-V 2.000 κ.εκ το οποίο έχει μετατροπή σε υγραέριο.
Ξέρει κανείς σας πόσο καίει το συγκεκριμένο σαν υγραέριο ή γενικά αν η κατανάλωση με το υγραέριο είναι όση και με βενζίνη σε λίτρα;

Συγγραφέας:  AXEL [ Παρ Οκτ 05, 2012 8:26 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

ΙΑΣΟΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 2 ΦΟΡΟΥΜ ΑΠ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ AUTOGAS FORUM KAI TO AΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 4ΤΡΟΧΟΙ. ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣ!

Συγγραφέας:  Ιασων [ Παρ Οκτ 05, 2012 8:41 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

Ευχαριστώ πολύ, τα έχω ανοίξει ήδη...

Συγγραφέας:  Ιασων [ Παρ Οκτ 05, 2012 8:50 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

:shock: ... και μάλλον αναβάλεται η αγορά. Πολύ καίει το ρημάδι... ακόμη και με υγραέριο.

Συγγραφέας:  KYKLADES [ Σάβ Οκτ 06, 2012 6:55 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

Η οικονομία γίνεται αποκλειστικά λόγω της διαφοράς τιμής και μόνο .
Με υγραέριο όλα τα αυτοκίνητα καίνε μεγαλύτερη ποσότητα σε αντιστοιχία με την βενζίνη για την ίδια απόσταση .
Αν λοιπόν η τιμή του υγραερίου αυξηθεί κοντά στο πετρέλαιο όπως λένε τότε υπολογίζοντας κατανάλωση ρίσκα ζημιών χώρο που χάνεις και κόστος αγοράς και τοποθέτησης νομίζω ότι δεν αξίζει :!:

Συγγραφέας:  Ιασων [ Σάβ Οκτ 06, 2012 7:48 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

Αυτό σκέφτηκα και γω. Το δικό μου τώρα καίει 9 λίτρα. Είδα ότι το CRV έχει κατανάλωση σαν βενζίνη 12-13. Άρα λοιπόν να αφήσω τα 9 λίτρα βενζίνη και να πάω σε 14-15 υγραέριο με τη νέα τιμή, πρακτικά σημαίνει ότι θα μου βγαίνει πιο ακριβά το χιλιόμετρο. Απλά ήταν πολύ καλή ευκαιρία. Κρίμα. :(

Συγγραφέας:  ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ [ Τετ Νοέμ 07, 2012 4:55 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

Αυξημένη κατά 15 λεπτά η τιμή του υγραερίου


Εικόνα


Στην αύξηση των χρηματιστηριακών τιμών του υγραερίου κίνησης οφείλονται οι αυξήσεις στο υγραέριο, σύμφωνα με παράγοντες των διυλιστηρίων.

Το καύσιμο έχει αυξηθεί το τελευταίο δεκαήμερο κατά 15 λεπτά και πλέον η τιμή του αγγίζει το ένα ευρώ.

Επιπλέον δεν έχει επιβληθεί ακόμα η αύξηση του φόρου που ενδέχεται να οδηγήσει σε ανατίμηση του συγκεκριμένου καύσιμου κατά 15 λεπτά.

Συγκεκριμένα αυξάνεται από 0,20 σε 0,33 ευρώ το λίτρο (από 200 ευρώ σε 330 ευρώ ανά χιλιόλιτρο) ο ΕΦΚ στο υγραέριο που χρησιμοποιείται ως καύσιμο και εξισώνεται με τον ΕΦΚ του πετρελαίου κίνησης. Με την αύξηση του φόρου, η τιμή πώλησης του υγραερίου θα αυξηθεί κατά 10-15 λεπτά ανά λίτρο (συνυπολογίζεται και ΦΠΑ 23%).

Αυξάνεται επίσης από 0,21 σε 0,66 ευρώ το λίτρο (από 21 σε 66 ευρώ ανά χιλιόλιτρο) ο ΕΦΚ του πετρελαίου εσωτερικής καύσης, το οποίο χρησιμοποιείται αποκλειστικά στη γεωργία.

Την ίδια ώρα καταγράφονται μειώσεις στην βενζίνη κατά 10 λεπτά το λίτρο με την τιμή της να έχει υποχωρήσει στο ένα ευρώ και 60 λεπτά.

Συγγραφέας:  serifis [ Κυρ Νοέμ 11, 2012 11:48 am ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

Θα μας τρελάνουν τελείως :(


Με βάση το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, το μέτρο θα αποδώσει 20 εκατ. ευρώ. Η εξίσωση του φόρου, προγραμματίζεται να γίνει με μονάδα μέτρησης τον τόνο. Αυτό σημαίνει ότι σε έναν τόνο υγραερίου, από το 2014 θα επιβάλλεται φόρος 330 ευρώ αντί για 220 ευρώ σήμερα. Επειδή όμως ένας τόνος υγραερίου έχει περίπου 1800 λίτρα, η επιβάρυνση που θα προκύψει θα είναι της τάξεως των 7-8 λεπτών ανά λίτρο.

Αν δεν αλλάξει κάτι την τελευταία στιγμή (σ.σ ο συγκεκριμένος προγραμματισμός για επιβολή του αυξημένου φόρου από το 2014 και όχι νωρίτερα), τότε η αλλαγή του καυσίμου αποκτά νόημα. Ο λόγος;

Μέχρι να γίνει η εξίσωση του ειδικού φόρου, το αυτοκίνητο που διανύει έως και 15.000 χιλιόμετρα σε ετήσια βάση, θα μπορεί να εξοικονομεί ακόμη και 1000 ευρώ ετησίως από τη μετατροπή του καυσίμου (σ.σ υποθέτουμε ότι το ΙΧ με την βενζίνη καταναλώνει 8 λίτρα καυσίμου για να διανύσει 100 χιλιόμετρα ενώ το ΙΧ με υγραέριο 20% περισσότερο δηλαδή 9,6 λίτρα).

Με το που θα γίνει η εξίσωση από το 2014, το οικονομικό όφελος θα εξακολουθήσει να υπάρχει. Απλώς αντί να είναι 1000 ευρώ θα είναι περίπου 700 ευρώ σε ετήσια βάση. Γεγονός ότι αν δεν υπάρξει άλλη έκπληξη με τους φόρους, το κόστος της αντικατάστασης του καυσίμου, θα αποσβεστεί σε περίπου έναν χρόνο.


Με το μεσοπρόθεσμο, μας αποκάλυπταν ότι η «εξομάλυνση του ειδικού φόρου κατανάλωσης για το υγραέριο και το πετρέλαιο κίνησης» θα αποφέρει 21 εκατ. ευρώ το 2014. Με το πολυνομοσχέδιο, φέρνουν την αύξηση του φόρου στο υγραέριο «εδώ και τώρα». Τι θα ισχύσει τελικώς; Ας τους περιμένουμε να αποφασίσουν. Τουλάχιστον η διάταξη όπως κατατέθηκε στη Βουλή, φέρνει την «ήπια» αύξηση των 7-8 λεπτών ανά λίτρο.

Η σχετική διάταξη όπως ενσωματώθηκε στο πολυνομοσχέδιο, έχει ως εξής:


Εικόνα


Δηλαδή, το ποσό των 330 ευρώ θα επιβάλλεται στον τόνο. Ένας τόνος υγραερίου έχει περίπου 1800 λίτρα. Οπότε η τελική επιβάρυνση που θα προκύψει για τον τελικό καταναλωτή θα είναι της τάξεως των 7-8 ευρώ ανά λίτρο αν συμπεριληφθεί και ο ΦΠΑ. Για το αν συμφέρει η μετατροπή με αυτά τα δεδομένα, μπορείτε να δείτε και το σχετικό αφιέρωμα που έχει κάνει το fpress.gr (το μόνο που φαίνεται να αλλάζει είναι ότι η αύξηση του φόρου έρχεται νωρίτερα (σιγά να μην την γλιτώναμε)

Συγγραφέας:  gpeppas [ Τρί Ιουν 10, 2014 5:05 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

Πυροσβεστική Υπηρεσία Άσκηση "ΡΑΜΝΟΥΣ 2014"

Η άσκηση πυρκαγιάς δύο (2) οχημάτων με υγραεριοκίνηση, που έγινε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αφορούσε τη μελέτη εξέλιξης του φαινομένου, σε όχημα που διέθετε προδιαγραφές, εγκρίσεις και άνευ αυτών. Πιο αναλυτικά, το όχημα Α' (Seat Ibiza) έφερε σύστημα υγραεριοκίνησης με όλες τις προδιαγραφές και εγκρίσεις της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας. Αντίθετα το όχημα Β' (Opel Corsa) έφερε δεξαμενή καυσίμου χωρίς τις ανωτέρω πιστοποιήσεις.



Συγγραφέας:  ΣΤΕΛΙΟΣ391AL [ Τετ Ιαν 24, 2018 4:06 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

Έχω ένα Όπελ Κορσα του 2005. Πριν ένα μισή χρόνο το έκανα υγραεριοκινητο και μου καιει στα 100χλμ από 5.80-6.50€ με τιμή το λίτρο 90λεπτα. Γλίτωνω περίπου 3.50 στα 100 χιλιόμετρα οπότε στα 200χλμ τα επόμενα 100χλμ είναι σαν δώρο.

Σελίδα 4 από 4 Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/