ALECTORIS GRAECA
http://alectorisgraeca.getforum.org/

Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)
http://alectorisgraeca.getforum.org/topic-t1722-15.html
Σελίδα 2 από 4

Συγγραφέας:  H-H [ Παρ Φεβ 03, 2012 9:42 am ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

Παντού κομπίνα ......
Γιατί ακούω από πολλούς μηχανικούς ότι πολλά αυτοκίνητα χτυπάνε βλάβες με το αέριο , είναι αλήθεια ?
Ρε παιδιά τελικά σας συμφέρει η είναι μία η άλλη όλη η υπόθεση !
Εσείς που το χρησιμοποιείται τι άποψη έχετε για την πραγματική οικονομία και για τις βλάβες !

Συγγραφέας:  basili76 [ Παρ Φεβ 03, 2012 3:07 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

αν σκεφτεις οτι με υγραεριο εχω κανει 80.000 χλμ. και με μια μεση διαφορα 65 λεπτων το λιτρο με μεση καταναλωση 7 λιτρα στα 100 χλμ.το κερδος που εχω ειναι πολυ χοντρικα 4000 ευρω. αν αναλογιστουμε οτι το αμαξι οταν το αγορασα εκανε 17.000 και τωρα δεν πιανει 6.000 6.000+4.000=10.000. οποτε εγω απο το αμαξι μου εχω χασει μεχρι στιγμης 7.000 ενω οι υπόλοιποι 11.000ευρω. και οσο περναει ο καιρος και οσο ακριβαινει η βενζινη τοσο αναλογικα κερδισμενος ειμαι. χώρια πως ουτε απεργειες με νοιαζουν ουτε τιποτα γιατι παντα υπαρχει αρκετο αποθεμα. και αμα λαχει πεταγομαι και μεχρι την βουλγαρια η τα σκοπια και φουλαρω τζαμπα.

Συγγραφέας:  Αλεξανδρής Δημήτρης [ Σάβ Φεβ 04, 2012 3:40 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

basili76 έγραψε:
αν σκεφτεις οτι με υγραεριο εχω κανει 80.000 χλμ. και με μια μεση διαφορα 65 λεπτων το λιτρο με μεση καταναλωση 7 λιτρα στα 100 χλμ.το κερδος που εχω ειναι πολυ χοντρικα 4000 ευρω. αν αναλογιστουμε οτι το αμαξι οταν το αγορασα εκανε 17.000 και τωρα δεν πιανει 6.000 6.000+4.000=10.000. οποτε εγω απο το αμαξι μου εχω χασει μεχρι στιγμης 7.000 ενω οι υπόλοιποι 11.000ευρω. και οσο περναει ο καιρος και οσο ακριβαινει η βενζινη τοσο αναλογικα κερδισμενος ειμαι. χώρια πως ουτε απεργειες με νοιαζουν ουτε τιποτα γιατι παντα υπαρχει αρκετο αποθεμα. και αμα λαχει πεταγομαι και μεχρι την βουλγαρια η τα σκοπια και φουλαρω τζαμπα.



Σωστός.

Συγγραφέας:  I am hunter [ Σάβ Φεβ 04, 2012 5:57 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

Στην Αττική έχει ανέβει πολύ κοντά στο ευρώ !
Άλλα θα μου πεις και η βενζίνη είναι περίπου στα 1,70 άρα πάλι συμφέρει αφού έχεις και μιαρότερη κατανάλωση σαν καύσιμο.
Αυτό που με ανησύχησε είναι αυτό με τις αντλίες και την ποσότητα που βάζεις , γιατί αν έχεις χασούρα και από εκεί μη ελεγχόμενη μικραίνει πού η διαφορά στο κέρδος !

Συγγραφέας:  I am hunter [ Τετ Φεβ 08, 2012 10:20 am ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

Κυκλοφορούν τόσα κιτ και εταιρείες για μετατροπή των αυτοκινήτων με τόσες διαφορετικές τιμές που μπερδεύεσαι πολύ στην αξιολόγηση σου για την τελική επιλογή.
Μία ερώτηση γιατί αρκετοί μηχανικοί συνιστούν σε μεγάλης ηλικίας αυτοκίνητα να αποφεύγεται η μετατροπή για να μην έχουμε σοβαρές βλάβες !
Έχετε προσωπική εμπειρία από τέτοιες περιπτώσεις

Συγγραφέας:  PanosK [ Παρ Φεβ 10, 2012 2:05 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

I am hunter έγραψε:
Κυκλοφορούν τόσα κιτ και εταιρείες για μετατροπή των αυτοκινήτων με τόσες διαφορετικές τιμές που μπερδεύεσαι πολύ στην αξιολόγηση σου για την τελική επιλογή.
Μία ερώτηση γιατί αρκετοί μηχανικοί συνιστούν σε μεγάλης ηλικίας αυτοκίνητα να αποφεύγεται η μετατροπή για να μην έχουμε σοβαρές βλάβες !
Έχετε προσωπική εμπειρία από τέτοιες περιπτώσεις

Oπως παντου ισχυει το οτι πληρωνεις παιρνεις (σε γενικες γραμμες). Υπαρχουν και διαφορετικες τιμες για το ιδιο κιτ, οπως και περιπτωσεις που το κιτ δεν ειναι εντελως ιδιο. Θελει ψαξιμο οχι τοσο στο κιτ αλλα στον μαστορα. Αν ο μαστορας ειναι για κλωτσιες το καλυτερο να σου βαλει μπορει να υπαρχουν προβληματα.
Οσο για τα παλια αυτοκινητα υπαρχει θεμα για καποια που τα μεταλλα στις βαλβιδες δεν ειναι αντοχης και δεν αντεχουν τις υψηλες θερμοκρασιες του υγραεριου. Σαν λυση υπαρχουν και οι λαδιερες για βοηθεα στις βαλβιδες αλλα αυτα θα πρεπει να σας τα πει τεχνικος.
Η τεχνολογια στην υγραεριοκινηση εχει εξελιχθει απο τοτε που μας προσπερνουσε ταξι και βωμαγε αεριο ο τοπος. Σημερα οι εγκεφαλοι που συνοδευουν τα κιτ μπορουν να διαχειριστουν τα "δυσκολα" και ειναι προγραματιζομενοι. Δλδ αν ανεβουν οι στροφες μπορει να γυρισει στην βενζινη για να προστατεψει τις βαλβιδες. Μπορει επισης να ψεκαζει μονιμα και ενα ποσοστο βενζινης.
Εγω εβαλα στο αυτοκινητο μου προσφατα και μολις βρω λιγο χρονο θα γραψω τα σχετικα.

Συγγραφέας:  Αλεξανδρής Δημήτρης [ Σάβ Φεβ 11, 2012 10:13 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

Όντως γίνεται μπάχαλο με τα υγραέριο. Όσοι το έχουν βάλει καιρό θα βγουν κερδισμένοι, όσοι θα το βάλουν τώρα δεν ξέρω.

Συγγραφέας:  PanosK [ Τρί Φεβ 14, 2012 8:19 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

Οι πληροφοριες για το συστημα που εγκατασταθηκε.
Μαρκα LandiRenzo, εγκεφαλος Omega EVO 4ης γεννιας, φιαλη 65 λιτρα, καθαρα γυρω στα 50.
Κοστος αγορας/εγκαταστασης 850 + φπα, ΚΤΕΟ 80 + 25 ο διεκπαιρεωτης.
Ο εγκαταστατης δεν ειναι καποιος φιρμα, ομως εμεινα ικανοποιημενος απο την ποιοτητα της εγκαταστασης.
Σαν πρωτες εντυπωσεις δεν εχω παρατηρησει προβληματα η αλλαγες στην συμπεριφορα ομως η καταναλωση ειναι αυξημενη και πλησιαζει το 30% σε εκτος πολης κινηση. Περιμενω να κανω καποια χιλιομετρα και να κανω πιο ρεαλιστικο προγραμματισμο/καταναλωση.

Συγγραφέας:  lambros pritsas [ Σάβ Μαρ 03, 2012 10:59 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

παιδια καλησπερα εχω το εξης θεμα, ειναι η δευτερη φορα που γεμιζω υγραεριο το αυτοκινητο μου,μιας και τοποθετησα προσφατα τιν εγκατασταση. και τιν δυο φορες οταν αρχιζε να γεμιζει εκανε ενα θορυβω η αντλια, και τιν δευτερη φορα μπηκαν στην δεξαμενη 54,40 λιτρα ενω ειναι 60αρα γινετε αυτο?
οποιος γνωριζει κατι ας βοηθηση :)

Συγγραφέας:  ptarmigan [ Δευτ Μαρ 05, 2012 1:38 am ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

Χωρίς να έχω υγραέριο απ' όσο έχω διαβάσει δεν πρέπει να γεμίζει πλήρως η δεξαμενή για λόγους ασφαλείας. Για το λόγο αυτό υπάρχει ένα φλοτέρ ή κάτι παρόμοιο που δεν επιτρέπει το πλήρες γέμισμα. Για τον ήχο τώρα που ρωτάς καλύτερα να σου απαντήσει κάποιος που έχει σύστημα στο αυτοκίνητό του.

Συγγραφέας:  lambros pritsas [ Δευτ Μαρ 05, 2012 11:39 am ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

Ευχαριστω φιλε ptarmigan ρωτησα τον μηχανικο, ο θορυβος γινετε οταν αρχιζει να ''πρεσαρει'' το αεριο η αντλια στο ρεζερβουαρ,οταν αρχιζει να γεμιζει δηλαδη, οσον αφορα τιν χωρητικοτητα παντα ειναι στο 80% με 90% του συνολου τις χωρητικοτητας του ρεζερβουαρ.

Συγγραφέας:  AXEL [ Τρί Απρ 03, 2012 9:50 am ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

:? :roll: ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ, ΓΝΩΣΤΟΥΣ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ....ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ Η ΑΜΟΛΥΒΔΗ ΤΡΑΒΑΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΩ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΜΙΑ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΩ ΚΑΝΑ ΦΡΑΓΚΟ. ΓΙΑ DIESEL ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝΕ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ! Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΒΑΣΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ ΓΙΑ ΕΝΝΑΛΑΚΤΙΚΕΣ "ΚΑΘΑΡΕΣ" ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2018 ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 40% ΚΑΤΩ ΑΠΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ! ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕΤΡΑΕΙ Ο ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝ Ο ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΧΘΕΣΙΝΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΡΥΘΜΙΕΣ ΤΑ ΣΤΟΛΑΡΙΣΜΑΤΑ ΟΙ ΦΘΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΤΛ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΛΗ ΖΗΤΗΣΗ ΠΟΛΛΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ. ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΣΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑΥΤΟ. ΔΗΛ ΤΙ ΤΥΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΣΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ Η ΟΧΙ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΚΤΛ . ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΡΝΕΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΕ ΛΟΥΜΠΑ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Συγγραφέας:  lambros pritsas [ Παρ Απρ 06, 2012 2:00 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

ΦΙΛΕ AXEL ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΒΑΛΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΘΑ ΧΕΣ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΤΩΡΑ,ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΣΩΘΗΚΑ!!!!! :wink:

Συγγραφέας:  AXEL [ Παρ Απρ 06, 2012 7:16 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

[quote="lambros pritsas"]ΦΙΛΕ AXEL ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΒΑΛΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΘΑ ΧΕΣ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΤΩΡΑ,ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΣΩΘΗΚΑ!!!!! : ΛΑΜΠΡΟ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ?

Συγγραφέας:  lambros pritsas [ Δευτ Απρ 16, 2012 11:34 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Η ΜΑΓΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ (Υγραεριοκίνηση)

Καλησπερα φιλε axel, τι να σου πω για το συστημα? ειναι ενα συστημα που αποτελειτε απο τιν μπουκαλα (το ρεζερβουαρ δηλαδη) τον ρυθμιστει πιεσεις, τα μπεκ και τον εγκεφαλο που ρυθμισει ολες τις παραμετρους του συστηματος(εννοητε με τις καλωδιοσεις και τα σωληνακια του). το συστημα δεν μπλεκεται καθολου με αυτο τις βενζινας ειναι ανεξαρτητο, το ρεζερβουαρ τοποθετητε στιν θεσει τις ρεζερβας η οπου αλλου εχει χωρο, το τοποθετησα το συστημα στο vitara μου 1600cc 5θ στο πορτ παγκαζ γιατι τιν ρεζερβα τιν εχει εξωτερικα.
Σε ολες τις μαρκες τοποθετητε διακοπτης επιλογης καυσιμου δηλαδη εν κινηση αλλαζεις το καυσιμο με το πατημα ενος κουμπιου και αλλαζει χωρις να το καταλαβεις. το συστημα εινα ρυθμισμενο να δουλευει με υγραεριο παντα, οποτε οταν το βαζεις μπροστα το αμαξι κρυο δουλευει με βενζινει για λιγο μεχρι να παει στους 30 με 40 βαθμους να ανοιξει η βαλβιδα του υγραεριου τοτε περναει αυτοματα μονο του σε υγραεριο.
Αυτα τα λιγα ελπιζω να βοηθησα για οτι αλλο ρωτα με.

Σελίδα 2 από 4 Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/