Αλλαγή γραμματοσειράς

www.gpeppas.gr

Δημιουργία νέου θέματοςΓράψτε το σχόλιο σας Σελίδα 1 από 1   [ 11 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Κινδυνεύει και η Κωπαίδα από την ανάπτηξη !
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 11, 2008 11:45 am 
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Μαρ 31, 2007 2:39 pm
Δημοσιεύσεις: 7286
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Παράθεση:
Κινδυνεύει και η Κωπαΐδα από την ανάπτυξη αλλά made in Greece


Από ΤΑ ΝΕΑ - 11/6/2008

Διεθνείς πτήσεις από την Κωπαΐδα!
Το «Ελ. Βενιζέλος» αποκτά ανταγωνιστή στη Βοιωτία


ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Κώστας Ντελέζος



Εικόνα


Πλώρη για τη δημιουργία ενός νέου διεθνούς αεροδρομίου στην περιοχή της Κωπαΐδας Βοιωτίας, το οποίο θα αποτελέσει καταφύγιο για τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους και τα αεροπλάνα της γενικής αεροπορίας, βάζουν ιδιώτες επιχειρηματίες.
Την πρωτοβουλία για τη δημιουργία του νέου αεροδρομίου, που θα λειτουργεί ανταγωνιστικά σε σχέση με το «Ελευθέριος Βενιζέλος» της Αθήνας, έχει αναλάβει Ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας- πρώην πιλότος, ενώ πίσω του φαίνεται πως βρίσκονται αεροπορικές εταιρείες που διαμαρτύρονται ότι σήμερα δεν μπορούν να προσεγγίσουν το αεροδρόμιο των Σπάτων λόγω των υψηλών τελών.
Ήδη, ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας τα τελευταία χρόνια δημιούργησε και λειτουργεί στην ίδια περιοχή αερολιμένα για την εξυπηρέτηση μικρών αεροσκαφών. Το όλο εγχείρημα για τη δημιουργία του νέου αεροδρομίου στην Κωπαΐδα προωθεί και ο Σύνδεσμος Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιρειών (ΣΑΑΕ), μέλη της διοίκησης του οποίου αποκάλυψαν χθες ότι οι ιδιοκτήτες του συγκεκριμένου ιδιωτικού αεροδρομίου έχουν ήδη κάνει τις πρώτες επαφές με κυβερνητικά στελέχη.

Μικρός διάδρομος
Σημειώνεται ότι η απόσταση του αεροδρομίου γενικής αεροπορίας που υπάρχει σήμερα στην Κωπαΐδα είναι 102 χιλιόμετρα από την Αθήνα και δεν εμπίπτει στις απαγορεύσεις που υπάρχουν στη σύμβαση για τη λειτουργία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ). Η έκταση του σημερινού αεροδρομίου είναι 130 στρέμματα, ενώ διαθέτει διάδρομο προσγειώσεων και απογειώσεων μήκους περίπου 1.000 μέτρων. Σύμφωνα με επιχειρηματικούς κύκλους, έχουν ήδη βρεθεί τα ιδιωτικά κεφάλαια, με τα οποία θα μπορέσει να υλοποιηθεί η επένδυση χωρίς καθυστερήσεις. Εάν δοθεί το πράσινο φως από την κυβέρνηση, το νέο αεροδρόμιο θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει σε διάστημα 2-3 ετών από σήμερα. Συγκεκριμένα, με την ολοκλήρωση της επένδυσης, η άδεια κατηγορίας Β2 (για μικρά αεροσκάφη) που έχει δοθεί σήμερα στο αεροδρόμιο από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) θα αναβαθμιστεί στην κατηγορία Α1, ώστε να μπορούν να εξυπηρετούνται πλέον και μεγάλα αεροσκάφη. Στην περίπτωση αυτή, οι ενδιαφερόμενοι έχουν ήδη έτοιμο σχέδιο για την αγορά άλλων περίπου 700 στρεμμάτων στην περιοχή. Η έκταση αυτή θα διευκολύνει την κατασκευή επιπλέον 1.600 μέτρων διαδρόμου προσγειώσεων- απογειώσεων, ώστε το συνολικό του μήκος να φτάσει τα 2.600 μέτρα, που απαιτούν οι διεθνείς κανονισμοί αεροπλοΐας.

Πολιτική βούληση
Όπως χαρακτηριστικά τόνισε χθες ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιρειών Ντί νος Φραντζεσκάκης, «αυτό που χρειάζεται είναι η πολιτική βούληση». Τα αποτελέσματα από την τόνωση του τουρισμού θα είναι τεράστια, ανέφερε ο κ. Φραντζεσκάκης και συμπλήρωσε: «Το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι σήμερα το ακριβότερο στην Ευρώπη και εντελώς απροσπέλαστο από εταιρείες χαμηλού κόστους, ενώ ως χώρα πρωτοτυπήσαμε και αποφασίσαμε να κλείσουμε το Ελληνικό, ένα έτοιμο αεροδρόμιο, το οποίο θα μπορούσε να εξυπηρετήσει άλλες ανάγκες. Δεν μπορεί μια χώρα σαν την Ελλάδα με το 80% του τουρισμού της να είναι αερομεταφερόμενο να μην μπορεί να φιλοξενήσει τη Ryanair ή να έχει καθημερινά μόνο τέσσερις πτήσεις της ΕasyJet όταν θα μπορούσε να έχει 40».

Δίπλα στην Εθνική Οδό
Όπως ανέφεραν οι εκπρόσωποι του ΣΑΑΕ, το νέο αεροδρόμιο θα εξυπηρετείται από την Εθνική Οδό Αθηνών- Λαμίας που βρίσκεται πολύ κοντά, καθώς και από τον προαστιακό σιδηρόδρομο ο οποίος με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης θα συνδέει τον αερολιμένα με την Αθήνα σε χρόνο λιγότερο από μια ώρα.
Στο μεταξύ, η διοίκηση του ΣΑΑΕ προέβλεψε ότι το μέλλον ορισμένων μικρών αεροπορικών εταιρειών λόγω της συνεχιζόμενης ανόδου της τιμής του πετρελαίου θα είναι εξαιρετικά δύσκολο. Κι αυτό, καθώς ήδη το κόστος των καυσίμων αντιστοιχεί σήμερα στο 28%- 30% των λειτουργικών δαπανών των αεροπορικών εταιρειών, όταν πριν από λίγο καιρό το ποσοστό αυτό δεν ξεπερνούσε το 10%. Η διοίκηση του ΣΑΑΕ δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να μπουν λουκέτα σε αεροπορικές εταιρείες λόγω της πετρελαϊκής κρίσης

http://ta-nea.dolnet.gr//Article.aspx?d ... =&spid=876




Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 11, 2008 12:33 pm 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μάιος 23, 2007 2:12 pm
Δημοσιεύσεις: 99
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Αμάν , πάνε τα ορτυκάκια μου και οι κοντινές μου έξοδοι .
Τι είναι αυτό πάλι ρε παιδιά ! :(

_________________
Α Σταμ/λος


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 11, 2008 12:45 pm 
Δεν προμηνύει τίποτα θετικό για το κυνήγι στη Κωπαϊδα αυτό. Μαζί με τα μεγάλα αεροδρόμια έρχονται και τα ξενοδοχεία, βενζινάδικα, εμπορικά καταστήματα, καφετέριες, πάρκινγκ, δρόμοι, κτλ.


Κορυφή
  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 11, 2008 12:56 pm 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Μάιος 17, 2007 11:31 am
Δημοσιεύσεις: 65
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ ΑΘΗΝΑ
Kαι οι Απαγορεύσεις φίλε μου και οι απαγορεύσεις .


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Αεροδρόμιο στην Κωπαϊδα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 12, 2008 7:58 am 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Δεκ 26, 2007 9:36 pm
Δημοσιεύσεις: 374
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Αγαπητοί φίλοι να το θεωρείται δεδομένο ότι θα γίνει κι άλλο διεθνές αεροδρόμιο κοντά στην Αθήνα. Όπως έχει γίνει και με Λονδίνο, όπου μετά το αεροδρόμιο του Χίθροου, κατασκευάστηκε διεθνής αερολιμένας και στο Λούτον, τον οποίο χρησιμοποιούν μικρές αεροπορικές εταιρείες. Ο οικονομικός ανταγωνισμός στο μεγαλείο του.

_________________
Ο Κυνηγός είναι ένας αδικημένος φυσιολάτρης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 12, 2008 11:14 am 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μάιος 30, 2007 11:52 am
Δημοσιεύσεις: 291
Να δεις τσιμεντοποίηση που θα πέσει αν τελικά συμβεί κάτι τέτοιο.
Να δεις μονάδες βιομηχανικές και πάσης άλλης μορφής που θα φυτρώσουν εκεί που ήταν τα στάρια και τα τριφύλλια .
Ε ρε μάσα που θα πέσει στα γύρω οικόπεδα της περιοχής. και όλο αυτό που γνωρίζαμε σαν Κωπαίδα θα αλλάξει και θα εξαφανιστεί μέσα σε δύο χρόνια.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 07, 2008 8:49 am 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Μάιος 17, 2007 11:31 am
Δημοσιεύσεις: 65
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ ΑΘΗΝΑ
Παράθεση:
Αεροδρόμιο Κωπαίδας




Εικόνα

Το ιδιωτικό αεροδρόμιο της Κωπαίδας βρίσκεται κοντά στην Αθήνα ΝΔ του Κάστρου, μία μόλις ώρα από την έξοδο της Εθνικής Οδού Αθηνών - Λαμίας της Κηφισιάς.

Το ακριβές στίγμα του αεροδρομίου είναι Β 38° 27.41' και Α 023° 08.18' .

Ο διάδρομος έχει μήκος 600 μέτρα και πλάτος 30 μέτρα και έχει διεύθυνση 09 - 27 και elevation 90 μέτρα.

Το έδαφος είναι σκληρό χώμα και έχει καλυφθεί με γρασίδι. Τα όρια του διαδρόμου είναι σημειωμένα στην φωτογραφία με κόκκινες γραμμές. Η περιοχή του διαδρόμου βρίσκεται στην βορεινή πλευρά , 25 μέτρα νοτίως από το αρδευτικό κανάλι και παράλληλα με αυτό.

Βορείως και νοτίως του διαδρόμου υπάρχουν δυό λωρίδες ασφαλείας πλάτους 25 μέτρων η κάθε μία.

Η προσέγγιση και από τις δύο διευθύνσεις είναι εντελώς ελεύθερη, γεγονός που κάνει τις απο-προσγειώσεις ιδιαίτερα ασφαλείς.

Στην Κωπαίδα, η οποία στις μέχρι τώρα πτήσεις μας προσέφερε καταπληκτικό ανεμοπορικό καιρό, με θερμικά που ξεκινούν από πολύ χαμηλά, στα 400-500 μέτρα και μόλις 3-4 χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο, φιλοξενούνται οι Πανελλήνιοι Ανεμοπορικοί Αγώνες καθώς και πτήσεις του Πρωταθλήματος Ανεμοπορικών Πτήσεων Ταξιδίου ( Π.Α.Π.Τ. ) και του Ανεμοπορικού Κυπέλλου ( OLC ).

Στην Κωπαίδα έχει μόνιμη πτητική δράση και η Ανεμολέσχη Αθηνών με παράρτημα της σχολής της και με το αθλητικό της τμήμα. Οι ανεμοπορικές πτήσεις γίνονται κυρίως Σάββατα, Κυριακές και αργίες τόσο με μοτοανεμόπτερα όσο και με αερορυμούλκηση.

Ελπίζουμε να δούμε σύντομα πολλά ιδιωτικά ανεμοπτέρα να πετούν σε αυτό το φιλόξενο αεροδρόμιο και οι ανεμολέσχες και αερολέσχες με τμήματα ανεμοπτέρου να χρησιμοποιήσουν το αεροδρόμιο αυτό για αθλητικές εξορμήσεις και για τη φιλοξενία ταχύρυθμων σχολών.

Στην Κωπαίδα η συχνότητα επικοινωνίας είναι 119,70 Mhz.



Πρόθεση δημιουργίας αεροδρομίου στην περιοχή της Κωπαΐδας που θα εξυπηρετεί κυρίως αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, οι οποίες αδυνατούν να «προσεγγίσουν» τον ΔΑΑ «Ελ. Βενιζέλος» λόγω υψηλών τελών έχει ήδη εκφραστεί από ιδιώτη, όπως αποκάλυψαν χθες μέλη του Συνδέσμου Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιρειών. Οι πρώτες επαφές με κυβερνητικά στελέχη φαίνεται, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ότι έχουν ήδη πραγματοποιηθεί καθώς οι ιδιοκτήτες που λειτουργούν αεροδρόμιο στην περιοχή που εξυπηρετεί μικρά αεροσκάφη, επιθυμούν να διευρύνουν την έκταση και τις δραστηριότητές του. Το αεροδρόμιο αυτή τη στιγμή διαθέτει διάδρομο προσγείωσης - απογείωσης έκτασης 1.000 μέτρων και οι υπεύθυνοι επιθυμούν να αγοράσουν έκταση 700 στρεμμάτων προκειμένου, μεταξύ άλλων, να κατασκευάσουν διάδρομο 2.600 μέτρων (που απαιτείται για τη δραστηριοποίηση μεγάλων αεροσκαφών). Η απόσταση του εν λόγω αερολιμένα στην Κωπαΐδα είναι 102 χιλιόμετρα από την Αθήνα και περίπου 40 από την Κηφισιά. Πληροφορίες αναφέρουν ότι έχουν ήδη βρεθεί τα ιδιωτικά κεφάλαια, με τα οποία θα επεκταθεί το αεροδρόμιο.

Για τεράστια τόνωση του τουρισμού σε περίπτωση υλοποίησης του έργου έκανε λόγο ο αντιπρόεδρος του ΣΑΕΕ Ντίνος Φρατζεσκάκης, ο οποίος συμπλήρωσε ότι «Το Αεροδρόμιο της Αθήνας είναι σήμερα το ακριβότερο στην Ευρώπη και εντελώς απροσπέλαστο από εταιρείες χαμηλού κόστους, ενώ ως χώρα πρωτοτυπήσαμε και αποφασίσαμε να κλείσουμε το Ελληνικό, ένα έτοιμο αεροδρόμιο, το οποίο θα μπορούσε να εξυπηρετήσει άλλες ανάγκες». Επίσης τα μέλη του ΣΑΕΕ τόνισαν χθες ότι η ξέφρενη πορεία της τιμής του πετρελαίου αποτελεί μεγάλο κίνδυνο για τις αεροπορικές εταιρείες με αποτέλεσμα το 30% του κόστους τους να προσανατολίζεται στα καύσιμα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 10, 2008 7:52 am 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 08, 2007 12:16 pm
Δημοσιεύσεις: 58
Τοποθεσία: ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ ATTIKH
Έφριξα παιδιά διαβάζοντας σε ένα ένθετο για τις εγκαταστάσεις σκι την Κωπαίδα και σε κάποια κανάλια της , είχε και φωτογραφίες μάλιστα , με αποβάθρες , μπαρ απάνω στο κανάλι και τα ταχύπλοα.
Μία απορία αυτά τα κανάλια είναι γεμάτα από φυτοφάρμακο , άμα κάποιος πέσει μέσα τι μπορεί να πάθει το έχει σκεφτεί κανείς ! :shock: :shock:

_________________
Ο κάθε δρόμος έχει μία Ιστορία
Αργύρης Δ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινδυνεύει και η Κωπαίδα από την ανάπτηξη !
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 03, 2011 2:57 pm 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 05, 2007 5:31 pm
Δημοσιεύσεις: 843
Ενα από τα αγαπημένα μου κυνηγοτόπια κινδυνεύει ξανά :(

Κωπαϊδα: Ώρα Μηδέν! Επιταγή και της Τροϊκας η κατάργηση του Οργανισμού και η ιδιωτικοποίηση της μέσω συμπράξεων

Του Λάμπρου Ρόδη
(Εφημερίδα ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ)

Το τελευταίο καλοκαίρι με τις παρούσες συνθήκες φαίνεται πως θα είναι το φετινό για τους αγρότες του κάμπου της Κωπαϊδας στο Νομό Βοιωτίας, αφού σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές και η Τροϊκα ζητά από την κυβέρνηση να βάλλει το μαχαίρι στο κόκαλο και να δώσει τέλος στον ξεπερασμένο τρόπο διοίκησής της. Με ένα απαξιωμένο μηχανισμό υποστήριξης επί σειρά ετών και επί διαφόρων διοικήσεων, η αλλαγή αυτή φαντάζει και ως σιωπηρή απαίτηση και των ίδιων των παραγωγών που βλέπουν τις περιουσίες τους να απαξιώνονται στα λιμνάζοντα κυριολεκτικά νερά της βροχής έως αργά την άνοιξη!


http://www.e-aftodioikisi.gr/default.aspx?pageid=4273

Δεν είναι μόνο οι φετινές βροχές που έχουν ξεχειλίσει το ποτήρι της αγανάκτησης για δεκάδες καλλιεργητές που ακόμη ίσως να μην έχουν καταφέρει καλά καλά να πατήσουν στις ιδιοκτησίες τους που βρίσκονται στην καρδιά του Κωπαϊδικού πεδίου. Χρόνια τώρα ζητούν έργα υποδομής, χρόνια τώρα οι ίδιοι έχουν γυρίσει την πλάτη τους στην αδιαφορία που έχει δείξει για τις περιουσίες της η διορισμένη Διοίκηση των εκάστοτε κυβερνήσεων ενώ σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό έχουν και εκείνοι εκμεταλλευτεί την πολιτική σπέκουλα των πολιτικών παραγόντων του Νομού της Βοιωτίας που σιωπηρά τους προέτρεπαν «να μην πληρώνουν». Ο Οργανισμός Κωπαϊδας, όμως, είναι ένα αυτοχρηματοδοτούμενο Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου και λογικό είναι χωρίς πόρους να μην μπορεί να παράσχει και ανάλογες υπηρεσίες.
Αυτός ο φαύλος κύκλος, όμως, φέτος φαίνεται πως θα σταματήσει οριστικά!
Η κυβέρνηση και συγκεκριμένα το αρμόδιο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης ήδη βρίσκεται σε προχωρημένες διαβουλεύσεις με τον α` και β` βαθμό αυτοδιοίκησης και φαίνεται πως έχει καταλήξει στο νέο σχήμα…

Ποιο θα είναι το νέο σχήμα;

Σύμφωνα πάντοτε με τις πληροφορίες, το σχήμα που θα προκύψει για την μελλοντική διαχείριση του Κωπαϊδικού πεδίου θα είναι μικτό, δηλαδή, θα υπάρχει συμμετοχή τόσο του δημοσίου όσο και του ιδιώτη. Μ` άλλα λόγια το ΥΠΑΑΤ προτίθεται να προκηρύξει μέσω Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) την μελλοντική αξιοποίηση της Κωπαϊδας. Το νέο μοντέλο διοίκησης θα επενδύσει σε σύγχρονες υποδομές – κλειστό κύκλωμα άδρευσης, δρόμοι, γεφύρια, κ.ο.κ) με στόχο να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες προς τους ιδιοκτήτες της γης. Οι υπηρεσίες αυτές θα ανταποκρίνονται ουσιαστικά στα τέλη που έτσι κι` αλλιώς σήμερα πιστώνονται στους αγρότες του κάμπου, έστω και εάν πολλοί δεν τα πληρώνουν κάθε χρόνο! Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως τα γλιτώνουν, απ` όσον φάνηκε και με τα φετινά μπιλιετάκια που στάλθηκαν σε δεκάδες οφειλέτες μέσω της ΔΥΟ Λιβαδειάς.

Υπάρχουν κι` άλλες μελέτες προς εφαρμογή…

Η λύση των ΣΔΙΤ δεν είναι ούτε καινούργια αλλά ούτε και ανεδαφική! Με τον ίδιο περίπου τρόπο η λίμνη Κωπαϊδα αποξηράνθηκε για δεύτερη φορά – ύστερα από τους Μινύες κατά τους προϊστορικούς χρόνους. Οι Μινύες τον 16ο αιώνα π.Χ. περίπου, πραγματοποιώντας εντυπωσιακά αρδευτικά έργα για την εποχή κατάφεραν να αποξηράνουν την λίμνη. Για τον σκοπό αυτό δημιούργησαν μία σειρά από σήραγγες και καταβόθρες διοχετεύοντας τελικά το νερό της λίμνης στον κόλπο της Λάρυμνας. Τα αρδευτικά αυτά έργα καταστράφηκαν μετά την παρακμή των Μινύων και την κάθοδο στην περιοχή των Βοιωτών. Στην καταστροφή των έργων συνέβαλαν και καταστρεπτικοί σεισμοί που σημειώθηκαν στην περιοχή. Έτσι σταδιακά στις αρχές του 13ου π.Χ αιώνα, η περιοχή πλημμύρισε πάλι και ξανασχηματίστικε η λίμνη. Τα έργα για την αποξήρανση της Κωπαΐδας άρχισαν την δεκαετία του 1880, ενώ το έργο ολοκληρώθηκε τελικά το 1931. Στην πρώτη φάση πραγματοποιήθηκαν αποστραγγιστικά έργα από γαλλική εταιρία κατά την περίοδο 1882-1886. Η Κωπαΐδα αποξηράνθηκε προσωρινά αλλά εξαιτίας μείωσης της επιφάνειας του εδάφους της, που σημειώθηκε αμέσως μετά την αποξήρανση, η περιοχή πλημμύρισε ξανά τα επόμενα χρόνια. Τότε πραγματοποιήθηκαν νέα έργα από αγγλική εταιρία ("Λίμνη Κωπαΐδος ΑΕ") τα οποία ολοκληρώθηκαν το 1931 και η λίμνη αποξηράνθηκε οριστικά. Με την αποξήρανση της λίμνης δημιουργήθηκαν 241.000 στρέμματα καλλιεργήσιμης γης. Το 1953 η περιοχή της Κωπαΐδας απαλλοτριώθηκε και ταυτόχρονα δημιουργήθηκε με το Ν.Δ. 2488/24-7-1953 ο Οργανισμός Κωπαΐδας (νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου) ο οποίος αντικατέστησε την αγγλική εταιρία και εφάρμοσε πρόγραμμα εναλλασσόμενων καλλιεργειών.
Μια τέτοια, λοιπόν, πρόταση ΣΔΙΤ έχει ήδη καταθέσει και ο Δήμος Ορχομενού για την αξιοποίηση της δικής του δημόσιας περιουσίας, επί θητείας του κ. Λουκά Υπερήφανου. Συγκεκριμένα, ο Δήμος Ορχομενού έχει καταθέσει τρείς συνολικά προτάσεις για ΣΔΙΤ. Η πρώτη αφορά την κατασκευή Εμφιαλωτήριο Νερού, η δεύτερη αφορά την κατασκευή ενός ξενοδοχείου 3 αστέρων plus (πίσω από το Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου) και η τρίτη έχει να κάνει με την κατασκευή μόνιμης Αγοράς Βιολογικών Προϊόντων σε οικόπεδο 27 περίπου στρεμμάτων που παραχωρήθηκε στον Δήμο από τον Οργανισμό Κωπαϊδας στον περιφερειακό δρόμο Κάστρου - Ορχομενού - Λιβαδειάς. Ωστόσο, τίποτα ακόμη δεν έχει προχωρήσει, αφού καμιά πρόταση δεν έχει προωθηθεί προς χρηματοδότηση από ενδιαφερόμενους ιδιώτες μέσω του Υπουργείου των Οικονομικών.

_________________
Σέργιος Δ - I love Irish setter


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινδυνεύει και η Κωπαίδα από την ανάπτηξη !
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 04, 2011 9:05 am 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Δεκ 05, 2009 10:56 am
Δημοσιεύσεις: 286
Ωραία , να δούμε τελικά που θα κυνηγού σε κάμπο οι Αττικοβοιωτοί !
Μήπως δούμε στην περιοχή και καμία ρεζέρβα ιδωτικών συμφερόντων :roll:

_________________
Είμαι κυνηγός όπως ο πατέρας μου όπως ο παππούς μου !


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινδυνεύει και η Κωπαίδα από την ανάπτηξη !
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 19, 2011 10:46 pm 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ Μαρ 26, 2010 7:43 pm
Δημοσιεύσεις: 166
Παράθεση:
ΣΟΣ Κωπαϊδα: Ώρα Μηδέν! Επιταγή και της Τροϊκας η κατάργηση του Οργανισμού και η ιδιωτικοποίηση της μέσω συμπράξεων

http://www.gpeppas.gr/periodiko/17-11-11.html



Εικόνα


Τελικά θα χάσουμε και την Κωπαίδα και το κυνηγητικό πνεύμα της :(

http://www.ethnos.gr/entheta.asp?catid= ... d=26640948


Κορυφή
 Προφίλ  
 


Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματοςΓράψτε το σχόλιο σας Σελίδα 1 από 1   [ 11 Δημοσιεύσεις ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  



cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Mods Βάση δεδομένων
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com
phpBB SEO
Portal XL 5.0 ~ Plain 0.2
Create a Forum | Terms of Service | Privacy Policy | Report the forum